Friheten att maila

Jag har fått några mail som kommentar till några inlägg jag skrivit. Det är helt ok för mig. Adressen är [email protected] .

Jag har fått en fundering av dessa mail och det är varför inte mailskrivarna valt att kommentera via bloggen. Kanske är det lättare att skriva mail, vad vet jag. En förklaring jag fått är att personen ville vara säker på att kommentaren kom fram. På min blogg är det så att kommentaren kräver ett godkännande av mig. Det handlar mest om att man själv är ansvarig för det som publiceras. Kanske är det en onödig funktion som bara gör det svårare att kommentera?


Är det någon annan lite mer erfaren "bloggare" som har samma erfarenhet eller har någon annan förklaring?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se