Fri från vadå?

Religion ? - Media är och förblir i staters tjänst - Det här är så tokigt och vansinnigt att det skulle kunna vara....men om vi nu hoppar över de tankarna...Det som är märkligt är att det blivit intern USA-debatt hm...

Det finns bara ett enda ord som går att använda Vadå?

Nalleflickan verkar komma hem men hur blir det med Qatif-flickan..vi får hoppas hon inte sitter fast i oljediplomatin.

Jag törs väl inte ta ett ord från Mao...för då blir jag väl anklagad för att vara kommunist igen.......men det skiter jag i....i fri text så sa han att så länge halva mänskligheten inte är fri så är den andra inte det heller...och han menade kvinnan.

Vilka tokar det finns på den här planeten........ju mer jag läser om katolska präster och annan galenskap..ju mer fundersam blir jag över religionens syfte och roll.....hur kan människor tro....vilka får..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se