Fria utsvävninger

En ledande kristdemokrat i Värmland har åtalats, misstänkt för narkotikabrott. Mannen greps av polisen när han körde bil. Spår av hasch och amfetamin fanns i hans urinprov. Han misstänks nu för drograttfylleri.
.....Det var väl nästan så att han svävade som änglarna.

......En som redan har landat är Olin
- Jag har lärt mig otroligt mycket under den här tiden. Att sätta gränser mellan vad som är privatliv och vad som är arbete. Nu är jag på väg tillbaka med full fart och mår jättebra, säger Kristina Axén Olin, till SvD.

Men visst är det ett förbannat moraliserande i det här landet...jag tror det är för många nykterister i Riksdagen:) Nej nu lyssnar vi på sex drugs and rock&roll

Kommentarer
Postat av: joakim

Nej, det handlar inte om nykterister. Det handlar om en gammal tradition inom maktens röda korrdorer. Man super som en riktig man. Se på fack, se på landshövdingar som klipper och klistrar kvitton etc... Hade det varit för ett par år sedan och det varit en man hade man inte ens reagerat och denne inte tagit något steg tillbaka utan fortsatt supa.

2007-12-18 @ 06:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se