Den fria modebloggen

Idag tänker jag börja skriva om mode. Det är ju ett tema som engagerar många. Jag kan ju inte göra som de andra modebloggarna att visa upp en bild på ett plagg och en länk till något varuhus och skriva den har jag på onsdag:) 

En sida av mode är att kläderna kommer någonstans ifrån. Aftonbladet har en artikel om barnarbete, Jag lånar bilden så om du klickar på den så kommer du till Aftonbladet

Kanske inte världens bästa inledning om jag vill få fler modeintresserade läsare. Men du kan väl klicka in till Engla en stund och återkomma i nästa vecka så hittar du ett nytt inlägg från den fria modebloggen. Då blir det bilder på kläder, jag lovar. Engla är min i särklass bästa favorit bland modebloggar.

Handlade du mycket i lördags? Kampanjen vill väcka medvetenhet om våra konsumtionsmönster och visa på alternativ.

Kommentarer
Postat av: Starchild

Men hörru, de är skitbra att du tar upp mode/vs barnarbete.
Tyvärr är det många företag som köper in från ställe där barn utnytjas.
men jag bojkotar allt som har med det att göra, de kläder jag säljer designas o görs i london paris milano..
Jag hoppas även företag tar sig i kragen och tar efter,
trevlig blogg btw..
ha en trevlig helg

2008-01-26 @ 04:09:37
URL: http://modeakutens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se