Fri konst 2

Det blev en väldig debatt om "Reinfeldts historiska svek"..jag har läst rätt många inlägg bl.a. läste jag Schlaug han brukar göra en klok analys men hamnade nog i fällan att peka finger om moderater eller socialdemokrater är värst. Jag skall väl inte upprepa det jag skrev tidigare idag. Du kan väl klicka om du orkar läsa ett rätt långt inlägg.

Men när det gäller demokratifrågan har Mona Sahlin träffat 100% rätt. Det är oerhört allvarligt om en regering inte följer lagen och det är oerhört allvarligt om PR eller lögnen ersätter ett öppet samtal om fakta och värderingar.

SVD skriver om SVT i frågan öppenhet - PR. Bara pr? I höst har en journalist polisanmälts för att ha tagit emot pengar för ett inslag, en annan sitter i karantän efter en blöt kväll med en statssekreterare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se