Fritt om årets icke-nyheter. Rösta fram årets kycklingskalle!

"Jag är lat och och odiciplinerad" säger Göran Persson enligt löpsedeln i Aftonbladet.
- Det är kul att få hålla med den tidigare ledaren av socialdemokratin. Men det var väl ingen nyhet.:)

Men det roligaste nyhetsfenomenet jag observerat nu på bloggen kommer från bloggportalen. Eftersom bloggportalen visar upp mest diskuterade nyheten, så har nyheten, grillad vinge var kycklingskalle blivit en jätteintressant nyhet  under rubriken vardagsbetraktelser. Det är faktiskt kul att se hur denna nyhet aktualiseras i de mest skiftande sammanhang.

Så nu tycker jag att vi alla bloggare försöker konstruera en text som inbegriper en länk till Aftonbladets kycklingskallenyhet.

Sedan så utlyser jag en tävling där vi alla väljer årets kycklingskalle för den mest högtflygande formuleringen. Eller kanske för de mest bevingade orden.

Den artikeln om hårbotten är egentligen lika intressant som kycklingskallen.,men där har jag nog redan skrivit det bästa inlägget....färga håret grönt istället:)

Kommentarer
Postat av: Utlandsbögen

En nyhet då återvinning gått alldeles för långt eller?: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=148&a=714914

2007-12-02 @ 15:33:52
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17848/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se