Fritt om regeringsbesök på min lilla blogg ;-)

Det sägs att bloggen inte är intressant, pyttsan..jag har plockat fram lite aktuell info om besök från...det är bara för att retas om någon undrar..........yttrandefrihet förutsätter att någon läser...jag såg att försäkringskassan fått stora nojan och börjat surfa kring bland bloggarna......men just försäkringskassan har jag inte sett på besök här..däremot lite andra intressanta läsare...

Jag har varit snäll och tagit delete på exakt vilken dator som besökt mig...men det är bara för att skatteverket gillar hårdrock...det gör jag för vänner skall man vara snäll mot har Reinfeldt lärt oss alla...Det gäller givet vis även musikvänner:)

Sveriges mest lästa bloggar handlar om politik. När de dök upp förutspåddes en revolution för den politiska opinionsbildningen. I dag talar forskare om en flopp och även skribenterna själva är tveksamma till bloggens egentliga genomslag. Läser bloggarna mest sig själva?

Riksarkivet gillar att läsa om moral , kanske kan vara bra....
wadstrom.blogg.se *2007-11-06 09:57:45 - Riksarkivet

Finansminister Anders Borg är orolig för att svenskarnas vilja att betala skatt ska försämras av uppmärksamheten kring moderata politiker som anlitat svart arbetskraft.

Här har det varit ordentlig genomgång av bloggen !

wadstrom.blogg.se *2007-11-06 09:42:16 - Regeringskansliet

Skatteverket som borde jaga moderata skattesmitare gillar min blogg och Iron Maden:-)

 
wadstrom.blogg.se *2007-11-06 09:17:45 - Skatteverket


Det är lite kul med att regeringskansliet hälsar på...så jag passar på och hälsar till pojkarna Anders & Carl & Fredrik..............ni kan väl hyra in sveriges skarpaste säkerhetsexperter om ni vill surfa runt lite mer osynligt..de osynliga är lite svårare att se.. men här är ni alltid välkomna
........men ni kanske blir sugna på och titta lite mer sexiga sidor och regeringen har väl nog med moralpoblem med alkohol och kriminalitet...

.................kan ni inte vara vänliga och ställa era platser till förfogande.

Svenska folket skulle nog uppskatta ett nyval för att få säga sin mening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se