Fritt om expressen

Jag tänkte jag skulle skriva något om Sverigedemokraternas sammankomst för att spetsa till invandrafientligheten i kommunerna. Av en "slump" passar nazistorganisationerna på att manifestera samma dag.

Alla som säger sig veta påstår att om man kallar sverigedemokrater för nazister så kommer människor att uppfatta sverigedemokraterna som ett vanligt parti typ ny demokrati. Det skiter jag i en naist är en nazist även om han talar vackert och har slips. Hatet mot andra, hatet mot det annorlunda, hatet ....är det som förenar dessa krafter...

När jag tittade på senaste nytt i Expressen se nedan så blir jag rätt förundrad vad det är för bilder som media sprider. Det måste väl ha hänt något vackert på den här planeten som går att beskriva som nyhet. Vad är det för skit vi matas med dagligen. Shit in shit out..............


Knark med tarmbakterier  sprids i Norrköping (11:11) Fem av flickorna om  sina möten med hiv-mannen (10:40) Han lockade sina sexoffer  med likör (10:41) Mamma hade ruttna barnlik  i källaren (10:32) Fyra personer skadade  i trafikolycka (10:43) 23-årig kvinna häktad  misstänkt för våldtäkt mot barn (11:49)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se