Orm-fritt

Efter en skallerorm med två huvuden får nu en djurpark i USA nytillskott.

I torsdags drog de bort skynket från ett akvarium med en nyfödd tvehövdad pytonorm - som bor granne med en sexbent sköldpadda..

Jag satt just och funderad på politiska partier och slötittade i tidningarna. Hoppas ingen tar illa upp, men helt ärligt, när jag såg den här bilden på den nyfödde pytonormen tänkte jag direkt på Carl Bildt och Fredrik Reinfeldt. Två ansikten helt olika men i samma kropp.

Det måste väl bli lite manöverproblem på den slingrande vägen eller....

Jag kom att tänka på Lill Lindfors...nu skall jag berätta om en liten mask..om en liten mask som heter max....ni som kan texten vet hur den slutar...ni andra får njuta av Lill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se