Björn´s lilla web o bloggtips 080103

Det var kul det här med årets blogg. Jag läser rätt många bloggar eftersom det blir väldigt många olika alternativ till årets blogg......

Så då dök det upp en riktig blogg som skrivits ganska länge....
...ja alla bloggar är väl riktiga.....äh läs själva..den här är värd att läsas...

Så dagens lilla bloggtips blir Bims blogg
"Britt-Marie Kullin...Jag har bloggat här sedan november 2005, före det så bloggade jag på Windows Live Spaces sedan juni 2005, och före det så skrev jag dagbok på communityn Lunarstorm sedan september 2002."

Kommentarer
Postat av: Bim

Hej Björn! Vad förvånad jag blev när jag såg i min lilla "Länk-visare" från Knuff att du hade länkat till mig.

Och när jag gick in här och läste ditt inlägg så blev jag ännu mera förvånad! Och glad!

Tack snälla du för dina rader om mig, och för att du tipsar om min blogg!

Nu måste jag ju blogga om det! ;-D

2008-01-03 @ 11:16:12
URL: http://bim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se