Björn´s lilla web o bloggtips 080104

Från bloggen.....
17 augusti 2003

Layouten tar sig

Enkel, kanske i enklaste laget för en del, blir min layout. Men jag tycker om strikta layouter. Jag kanske är lite tråkig i det avseendet.

Men blogggen - eller som jag fortfarande kallar det reloaden - är för text allena. Då vill jag inte ha så mycket annat som stör. Någon mig däremot?

Vad tycker eventuella läsare? För till syvende och sist så är det ni som ska "trivas", inte jag.

Från presentationen på bloggportalen...
En blogg som handlar om allt mellan himmel och jord, men mest om det om det som händer runt om i samhället och världen. Jag skriver om det som faller mig in, om det så är om Internet, bloggning, jämlikhet, politik eller vad som just då känns aktuellt när jag sitter framför tangentbordet. Då jag skrivit sedan 1997 finns det ett gediget material/arkiv av texter.

Jaha vem är det nu som har hållit på och skrivit och skrivit ock skrivit....

...så nu är det bara att du börjar och läsa och läsa och läsa.

 ..dagens bloggtips känns som att rekommendera kungen.

Äh, jag menar drottningen och det gör jag med glädje och lyfter på hatten:)

Läs Annica Tigers blogg 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se