Björn´s lilla web o bloggtips 080107

Idag måste jag berätta om en blogg som presenteras så här

Välkommen till servitrisen som blev ordsamlare.

Så gå in och läs denna intressanta blogg....
Frukostflingan


Det finns en liten rolig historia bakom att jag kom i kontakt med den här bloggen. Jag lämnade ju uppdraget i bloggstafetten att skriva om "smörtaxens historia" till villafarmens blogg

Sedan fick jag ett mail om att jag skulle få en bok för att jag levererat ett nytt ord till samlingen..Galoschjesus och frukostflingorna..Här kan du läsa mer om den nya krogordboken med mer än 2 400 krogord och uttryck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se