Inbrott i Nyköping

Jag läser idag i Svd om Markström som talar om förståelse för tjuvar. Idag när jag kom hem till mitt hem i Nyköping, så hade jag haft inbrott.

Visst en sönderbruten dörr, genomgångna lådor och skåp, jag förstår....
..såklart att mormormors grejor har ett ekonomiskt värde..men minnet skiter väl tjuven i.

Sedan måste jag säga vad jag känner och det är vad är det för stackars små vilsna varelser som springer omkring i mitt hem och river runt. Det måste väl vara för att de inte har en egen bostad. Snyft..snyft..

Någon som inte borde vara på fri fot var det i alla fall.

Tack för ordet och ring polisen om ni ser dessa ringar. 



image29image30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se