Nu närmar sig resultatet för.. Årets blogg 2007 alla kategorier

Nu är det snart bara 24 timmar kvar..5 januari kl 24.00 avslutas tävlingen...spännigen är fortfarande ooolidlig....


Det verkar vid ett snabbt överslag att   the real mymlan håller ledningen...några andra kändisar som Schlaug och Uggla har dykt upp.....själv har jag bara fått 1 röst och det är av mig själv:)
Det roligaste är alla de länkar som finns till bra bloggar.....


Så passa på och gå in och rösta..en helt öppen demokratisk omröstning.om.. Årets blogg 2007 alla kategorier!



Att Isabella vann årets politiska blogg var underbart tycker jag. Hon om någon representerar en individ som står för yttrandefrihet. Hon visar att skrivandet och dialogen är viktig. Så gå in till hennes blogg och delta i diskussionen......

Årets Gröna blogg verkar vinnas av Schlaug.han hade 22%.nu när jag var inne och tittade...men den håller på....

Bloggtävling engagerar flera skribenter...det är bara att titta på intressant

Kommentarer
Postat av: P

Jag röstar också på mymlan.

2008-01-04 @ 21:30:35
URL: http://kyri.wordpress.com
Postat av: Björn Wadström

Hej P du röstade på fel sida klicka på länken

"Så passa på och gå in och rösta"

Men jag tar givetvis med din röst ändå. Men ni andra klicka till rätt sida. Tack

2008-01-05 @ 21:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se