Bloggens utmaning

Jag har blivit utmanad av: Havsglimten


Följande regler gäller: "Det behöver inte vara realistiska önskningar eller materiella saker. Så här gör ni: Skriv en önskelista med sju önskningar. Motivera dem, kort eller långt. Tagga sju bloggare som ska göra detsamma."

                                                                                                                                   


1. Al Gore som President i USA och fred på Planeten

2. Sverige lämnar EU och torsken får leva.

3. Eva får sin rätt och samhället återinför det demokratiska systemet.

4. Louise får sin rätt och Vetlandametoden upphör

5. Bostad och mat till alla människor på hela planeten

6. Ett lugnare tempo

7. Mer musik


Tillägg (några timmar senare) om motivering efter påpekande av en av utmanarna...behövs det någon motivering till mina 7 förhoppningar...ok då....Jag lägger in en sång som motivering           

                                                                                                                      

Jag utmanar:

Alter Ego
Birger Schlaug
Magnus Uggla

Lunkens Blogg

Engla

Imagine

Johan hellström


Kommentarer
Postat av: Havsglimten

Hej Björn...
Du har fått ihop en bra lista!

Gott Nytt År


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se