Fritt om ping i juletider

Är det någon mer som har problem med ping till bloggportalen?
http://www.knuff.se/ och en hel del andra servrar fungerar klockrent.


Jag har skrivit till [email protected] men tyst som i graven. De kanske är ute och julhandlar:)

Hoppas bara det inte har något samband med att Aftonbladet numer äger bloggportalen. Jag är ju inte så poppis på Aftonbladet.......


Så nu testar jag ett litet ping...

God Jul och Gott Nytt År
Björn Wadström

Ett litet tillägg. Det kom ett svar från bloggportalen. kl13:18
Hej Björn!  
Kan du ha råkat pinga ditt första inlägg mer än en gång innan du lagt in det andra? I så fall kommer din pingning inte att börja fungera igen förrän efter midnatt. Det är en spärr vi har för attt försvåra möjligheten till spam.   Med vänliga hälsningar  
Kundsupport Karin Wessling Haglund  
Aftonbladet Blogg & Forum
Aftonbladet PLUS
Viktklubb.se

Det var ju gott så jag provar väl efter midnatt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se