Fritt om sexhungrande tjänstemän

Rikspolisen misstänker 39 poliser och polisanställda i landet för att ha porrsurfat på arbetstid.

Inte vet jag om det är något att hetsa upp sig för....det som är märkligare är att Regeringskansliet ständigt läser min blogg... här en liten logg...

wadstrom.blogg.se *2007-11-29 10:45:37 - Regeringskansliet
alliansfrittsverige.blogspot.com *2007-11-29 10:22:52 - Regeringskansliet
wadstrom.blogg.se *2007-11-29 10:19:46 - Regeringskansliet

Jag kanske skall tipsa polisen om att surfa via min blogg...inte är den så sexig men någon länk hittar ni säkert:)

Finns det någon polis som vill framföra sin åsikt, välkommen att maila så kan ni framföra era åsikter...för det brukar alltid handla om andra frågor än det som står i media. Stå på er grabbar och man kan ju undra över om inte rikspolisen skulle ägna sin tid till att jaga buset istället för polisen...men inte vet jag hur höga vederbörande tänker.

Att regeringskansliet läser min blogg kan jag förstå.. men Domstolsverket:)
wadstrom.blogg.se *2007-12-03 08:12:01 - Domstolsverket

Men det finns de som har det värre Markus Persson, 26, färgade håret rött. Nu riskerar han sparken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se