Håll i frun Sven

Inbrotten under julhelgen blev ovanligt många i år - på julafton ökade bostadsinbrotten i Stockholms län med 75 procent jämfört med den 24 december förra året. Vi har ju fått en regering som gick till val på ett tryggare samhälle....men jag gillar Svens kommentar mitt i eländet

I Mjölby upptäckte Sven Fransson, 72, på julaftonens morgon att någon brutit sig in på altanen till huset

De hade stulit julmaten. Tjuvarna hade ratat sillsalladen och risgröten. Resten tog de.

- Jag vet att frun gör god mat. Men att den är så jävla god att den är stöldbegärlig, det visste jag inte. Man blir så snopen, säger Sven..så till Sven en liten sång.... Ella Fitzgerald I Can't Stop Loving You  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se