Lite fritt från Aftonbladet

Det finns ett klart samband mellan EU-lagstiftning-beskattning-privatisering. Jag skrev nyss ett inlägg om skatter som slutar med minskade anslag till miljökontoren i kommunerna.

Eftersom Aftonbladet tar upp frågorna så vill jag förtydliga att ICA och andra företag numer förväntas sköta kontrollen själva. Framförallt är det folkpartiet som inte tror på offentliga system. Moderaterna har en mer privatekonomisk framtoning i frågan om att lägga ner det svenska offentliga systemet

Men åter till mina korta kommentare till aftonbladets artiklar idag .

Miljökontoren
i kommunerna får nedskärningar kontrollen av t.ex. livsmedelshanteringen läggs på företagen.

Kommunerna får mer uppgifter och staten sparar och delar ut till vissa. Vi slussar våra skattemedel till EU som försämrar våran arbetsmarknad....suck..vilken succe det blev med skattesänkningpolitiken och Eu staten....

Nu kommer det nya lagar från staten. De gäller nog inte för (m)...men för dig... 

Jag upprepar också min ständiga fråga varför vill du inte rösta om det nya EU-fördraget.
Eller vill du det..ok..varför får svenska folket inte friheten att rösta i fria val om vi skall ingå i den nya Staten?

Nu rasar arbetsrätten..styrningen av våra skattemedel flyttar till Europa...så om nu ICA-Stig har svårt att uprätthålla lagstiftningen i  butiker..hur blir det då när Reinfeldt är färdig och sålt ut allt offentligt inklusive staten Sverige....

Men skyll inte på mig jag sa nej.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se