Fria människor

I SVD talar en artikel om att bloggosfären ...
 
SVD är den tidning som jag menar klarat av att hålla journalistiken på en hög nivå.

Vad är "bloggosfären" för något. Försök inte klumpa ihop mig i något självvalt begrepp. Att göra sig till talesman för alla bloggare genom att beskriva att " rör om i bloggosfären" är en statistisk lögn. Jag och de allra flesta 100.000-tals inlägg som kommer varje dag bryr oss inte ett skit om "ordkriget"

Det räcker med alla andra grupper som ständigt skapas för att dölja att det handlar om fria människor.

Jag är fri. Jag är medborgare i Sverige Jag är boende på planeten Jorden.

Bloggen är ett bara ett sätt att komunicera.

Botten SVD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se