Fri att byta till nokia

En enda procent av svenska folket äger mellan 30 och 40 procent av de samlade förmögenheterna, enligt en kommande rapport från Institutet för näringslivsforskning. Det är betydligt högre andel än vad Statistiska centralbyrån (SCB) redovisar i den officiella statistiken.

Ja inte tillhör man det gänget, men byta telefon måste man väl..grejorna är ju slit och släng och mode..

I ett första skede har den finländska mobiljätten Nokia slutit avtal med Universal Music, som har artister som Pavarotti, U2, Mariah Carey och Rolling Stones

Inte vill jag byta när TCO-testerna tala om mer strålning... När TCO gjorde sin senaste mätning av strålningsnivåerna från mobiltelefoner var resultaten förvånande. Alla telefoner strålar mer än föregående års modeller, men fungerar ändå sämre.

Nu har jag problem...Ericsson gör som jag ser det bättre telefoner...men Rolling Stones....det här blir svårt
Här kommer lite Stones..när jag funderar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se