Litet boktips i väntan på Lambertz och Ask

Jag har snurrat runt lite på nätet och hittade detta om en ny bok 2004

Jag hade missat boken tills jag hörde Eva berätta 2007...

.. Vill du läsa Makten, Männen, Mörkläggningen klicka här.
Lyssna på Doris Hopps röst från ett av avlyssningbanden (som mp3) här.

Det finns hur mycket inspelningar som helst i arkiven...hur går det Ask har du kommit någon vart...Justitiekansler Göran Lambertz har beslutat att granska varför åtal för otukt med barn inte väcktes i utredningen kring ....

Under tiden vi väntar på besked från Lambertz och Ask så skall i alla fall jag läsa boken...

Mer botips på SvD eller DN´s böcker 2007

NästaFöregående


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se