Moderat vill bojkotta SVD som julklapp

Jag måste göra ett tillägg till det jag skrivit tidigare. När jag lyssnade på radion i morse hördes Adelshon beklaga och nu när jag kommer hem ser jag att det är en "nyhet" SvD. Så snacka om nyhetstorka när en f.d moderatledares frukost rutiner kan bli nyhet:) Men det här hade jag redan skrivit....

Nu är SvD värre än någonsin. Tidningen är mer regeringskritisk än SVT. Ulf Adelsohn har refuserats på såväl Svenskans debattsida Brännpunkt som insändarsidan.

Inte vill Adelsohn ge bort SVD-prenumeration i julklapp heller.....

Det som utlöst Adelsohns ilska är ett mejl från Svenskans prenumerationsavdelning som uppmanar honom att ge bort tidningen i julklapp.Adelsohn inleder sitt fräna svarsmejl med:

"Uteslutet. Svd är en starkt bidragande orsak till regeringens låga opinionstal".


Ledarbloggen på SVD skriver 
till tröst för Herr Adel-shon Spiralen av negativ nyhetsbevakning och bekräftande opinionsmätningar kommer att brytas

Nu har Herr Adel-sohn fel i sak..moderaterna har mycket högre sifrror än då han själv styrde partiet. Men om nu någon redan sänt en prenumerationsönskan till tomten så kommer det glada nyheter här för Adel-sohn:)


God Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se