Fritt om Gröna Freden igen

Va skönt det är och sitta framför datorn och käka chips.och käka lite kyckling...men vanudå..ett kycklinghuvud.. Inte visste jag att det var sånt jag åt....men vanudå...vad är det här....Om tre år kan södra Borneo vara ett kalhygge. Regnskogen har stått här i miljoner år, men världens konsumenter vill ha billiga möbler och suktar efter palmolja. Palmoljan används till choklad, chips, kosmetika och som biobränsle.

Man kanske skulle ge sig ut i ...men vanudå. vad händer på skärmen   .Det var vid en protest mot en fartygstransport av 10.000 ton palmolja till Finland som polisen ingrep. Runt 25 personer greps varav åtta ska vara svenskar.

Men vanudå..jag tror jag klickar till Gröna Fredens hemsida


Jomen där är de ju grabbarna och tjejerna igen, senast var det centerpartiets beslutade plutoniumtransport från Nyköping Men skönt att sitta vid datorn är det..........eller...


Kommentarer
Postat av: adde

Så sant, så. Lätt att tro att man sitter i en skyddad sfär och inte påverkar någon negativt. Skön blogg det här, förresten.

2007-11-26 @ 08:10:58
URL: http://addespropaganda.com
Postat av: Björn Wadström

Adde.
Tack!

2007-11-26 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se