Fritt om myndighetsövervakning


Hej igen kära läsare, särskilt välkomnar jag Regeringskansliet och Skatteverket.

Som jag skrivit tidigare är det trevligt med myndighetsbesök på bloggen. Då kan vi ju vara säkra på att bloggen fungerar och att myndigheterna läser...

Ett litet utdrag nedan av några intressanta besök.....

wadstrom.blogg.se *2007-11-05 09:15:36 - Regeringskansliet

wadstrom.blogg.se *

2007-11-08 10:36:25 - Skatteverket

wadstrom.blogg.se *2007-11-08 13:06:23 - Skatteverket

Jag har ju skrivit en hel del om Moderater och skatter så jag fortsätter väl...
Statsminister Fredrik Reinfeldt har utsett H G Wessberg att efterträda Ulrica Schenström som sin statssekreterare. H G Wessberg var en av de statssekreterare i TT:s granskning som svarade att han har betalat för svarta tjänster. Han är reservofficer med majors grad.

Det känns tryggt med en mitär i ledningen :-)

wadstrom.blogg.se *2007-11-08 09:12:28 - Försvarets Radioanstalt FRA
wadstrom.blogg.se *2007-11-08 09:11:05 - Försvarets Radioanstalt FRA

Men om jag nu skall vara lite allvarlig så är det kul med besök på bloggen från höger till vänster....min fundering kvarstår om kriminalitet i Sverige. Finns det inte en enda moderat som gjort rätt för sig i samhället och kan ingå i Regeringen? Jag är beredda att utlysa en hittelön till den som hittar en hederlig moderat. Reinfelt verkar ha svårt men 50:- i hittelön, skattefritt, till den som kan ta fram en äkta hederlig moderat till Reinfeldt....

Det tycker jag skall bli intressant

Tiilägg
Det verkar intressant :-)
wadstrom.blogg.se *2007-11-08 15:15:47 - Regeringskansliet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se