Jippi jag fick vara med på en lista också...

Joakim Hörsing är nu klar med omröstning av Årets Gröna blogg
Den här omröstningen har pågått en bra stund men gå in till Joakim och läs mer

Birger Schlaug vann såklart..han är nog en av de bättre manliga skribenterna som skriver blogg.

  1. Birger Schlaug, 46 röster
  2. Ljungbergs blogg, 27 röster
  3. Johan Hellström(mp), 23 röster
  4. Maria Ferm, 20 röster
  5. Strötankar och Sentenser, 13 röster
  6. Björn Wadström, 12 röster

Jippi jag fick också vara med på en lista.....och en Grön lista dessutom. Så nu får jag ta och skriva lite miljötema ett tag. Nästa kommer att handla om solen vårt stora kärnkraftverk..nu skiner jag som en Sol och skall gå och lägga mig inför en ny arbetsvecka med bostadslösa... Granen är utslängd...undrar just hur många barr en gran har egentligen. 

Intressant bloggtidningen årets blogg


Kommentarer
Postat av: Tyskungen

Jag sammanfattar mina bästa inlägg 2007 här:

http://tyskungen.blogspot.com/2008/01/best-of-tyskungen.html

Samt de fem ABSOLUT bästa här:
http://tyskungen.blogspot.com/2008/01/mina-topp-fem.html

Absolut inte politiska på något sätt, men jag hoppas att jag kan bjuda dig på ett gott skratt.

/Klaus

2008-01-06 @ 22:45:26
URL: http://tyskungen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se