Fred och frihet Bush

Jag skrev naiv som jag är en liten hälsning på knackig engelska till Bush 2003-03-19 23:01

Dear Mr President
This is not good.
I think you made a big misstake.
There are only loosers in war.
I´m one of a peaceloving people in Sweden.
Make Love Not War.
Björn Wadström

Jag fick ett litet automatiskt svar från administrationen då för fyra år sedan. Och så går Reinfelt och köper en röjsåg! Det räcker mer än väl med röjande de år som varit. Kunde inte Reinfeldt köpt en grön buske istället.

Men fan den som ger sig jag försöker med lite musik kanske det går fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se