Fri aftonbladsblogg

Jippi...nu kommer även Aftonbladet smygande med att släppa in bloggen...men vi är inte riktigt där än..

Smygpremiär för blogglänkar på Aftonbladets artiklar

Jippi säger jag för yttrandefriheten....ju mer media som öppnar sina kanaler..ju mer möjlighet finns det för var och en att uttrycka en egen tanke....en blogg  kan inte ersätta tidningsmedias rapportering men ger bloggen en möjlighet  att komplettera artiklar....

Det finns också en del fria, icke etablerade  journalister som börjat använda bloggen för att skriva...jag tror vi kommer att få se fler framöver......

Hoppas nu att aftonbladet genomför detta helt ut.......som jag skrivit tidigare ser jag också fram emot att alla lokaltidningar öppnar upp så vi även får en lokal debatt i samhället.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se