Fri matematik

Jag kom att tänka på en gång i tiden när vi skrev siffror på våra skor och jackor för att i hemlighet tala om vilken tjej vi var kära i.....

A=1
B=2
C=3
D=4
E=5
F=6
G=7
H=8

18= Adolf Hitler,  osv jag skall inte trötta er med barnens lek....eller är det bara lek finns det några äldre herrar i bakgrunden...jodå det finns det men jag skall inte trötta er med dessa sorgsamma figurer idag.....nationalism vad är det och varför uppstår den nationalist låter bättre än nazist...lite mer neutralt så där...man kan ju nästan tänka på vår vackra natur och maskrosor och blåsippor och blåklint....

Om vi börjar matematiklektionen med att Hitler = Förintelsen så är nog alla med utom....

Hitler hade lite fiender som judar och homosexuella och handikappade ja ni vet..alla vet utom...
Huvudnumret Hitler hade med att judarna styrde världen har i Sverige fått en märklig kombination där Svenska Nazister hatar judar och militanta grupper från Islam hatar judar...hm...men nazister hatar väl Islam... skit detsamma...så om du glade svensk hatar invandrare och så självklart hatar du alla dessa konstiga religioner muhammed osv... så då blir du nazist och förenas med militanta Islamister för att hata judar...nä vänta nu hur var det nu...nääää..... säger du väl jag är ingen nazist jag är bara patriot eller nationalist..tom en kristen sådan så det så...Vänta nu matematik och logik ..det finns ingen när det gäller nazism....

Så i dessa Nazi och främlingsfientliga och nationalistiska tider har vår lilla kärleksfulla hemliga lek med tjejens namn stulits....
......Nu tycker jag kära vänner att vi börja ta tillbaka vad  de försöker stjäla. Svenska flaggan är ingen symbol för varken nazister eller nationalister...inte heller vår historia från vikingatiden tillhör  dessa nazister och nationalister...

Avslutar med Bach och sov gott.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se