Chao frihet

Jag känner mig inte som en fiende till USA utan till dess regering. Det är viktigt att skilja på folket och regeringen, svarar Manu Chao.

Däremot gav USA-turnén myror i huvudet på honom, säger han.
När vi började kritisera rege­ringen under konserterna kunde vi se att publiken höll med.  Jag som är fransk-spansk är inte speciellt stolt över mina presidenter, men jag satsar min arm på att om de var som Bush skulle minst 50000 personer protestera utanför regeringsbyggnaderna.

Lite Paradize och lite mer som vi kommer ihåg från Bob .........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se