Björn´s lilla web o bloggtips 080109

Idag blir det en blogg jag aldrig hade läst innan det kom en kommentar till ett inlägg jag skrivit om något typ aftonbladet eller telia

Välkomna till nya blohm.se jag det är en blogg som jag inte kan säga vad den handlar om du får läsa själv.

Men det är just en blogg som berättar..och vänder sig till en läsare...

Texter typ.... Stod bakom ett rostigt gammalt staket idag och såg ut över min barndom. Vinden ven, snön yrde och jag frös som satan om fingrarna. Bakom mig låg två fotbollsplaner i vintervila, enbart några spår i snön påminde mig om liv och rörelse.
I horisonten ungdomar med hockeyklubbor i händerna och utrustningen i enorma trunkar på ryggarna, på väg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se