Fri fråga om regeringens utlandsresor

194.192.22 kanske inte säger dig som läsare något...men mig säger det att SAS Airline i Danmark varit på besök på bloggen....Tyvärr fick jag ingen kommentar till min fråga jag ställt...om flygresor...

Det första jag fick lära mig som färsk riksdagsman var hur man skulle fuska med reseräkningen", skriver Bert Karlsson i dag:


Men kanske håller skatteverket och SAS på och undersöker frågan så snart får vi svaret om våra politiker och tjänstekvinnors resor??

Eller håller de på och planera en ny jobblinje...ni minns väl Rebecka

Rebecka, 26, har fått jobb.

Men det är en provanställning på deltid 140 mil från ettåriga dottern.

Hon måste tacka ja - annars dras a-kassan in.

Rebecka Magnusson bor i Luleå tillsammans med sin man Daniel och deras ettåriga dotter Saga.
Enligt arbetsförmedlingens regler måste hon nämligen vara beredd att flytta. Och för några dagar sedan kom en omskakande anvisning - från Karlskrona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se