Fritt om regeringskansliet & moderaterna

Hittills okända cd-skivor från tsunamin har hela tiden funnits i regeringskansliet men undanhållits riksdagen trots att informationen begärdes fram.

Vilken idiot som helst förstår väl varför denna fråga hålls vid liv av Moderaterna.

Men tsunamin var en mycket tragisk händelse för många svenskar. Borde inte en regering kunna fundera på vad det betyder för människor att ständigt höra om politisk inkompetens. Jag vill bara göra ett tilläg och det är om någon tror att den nuvarande regeringen aggerat snabbare när den ansvarige är full på en krog?

Naturkatastrofer framförallt väderrelaterade pga klimatförändringen kommer att bli mer frekventa. Skulle inte Reinfeldt och C0 försöka visa lite ledarskap istället.

Ta miljöfrågorna på allvar istället för att tjafsa!

För den som vill veta vad som finns på regeringskansliets datalogg så är det väl hemligt förstår jag...
men här har ni ett litet utdrag... från idag:)
sannarayman.blogspot.com *2007-11-23 13:40:58 - Regeringskansliet
wadstrom.blogg.se *2007-11-23 13:40:09 - Regeringskansliet
svenskservicepack.blogsome.com *2007-11-23 13:39:04 - Regeringskansliet
joakimhorsing.wordpress.com *2007-11-23 13:37:32 - Regeringskansliet
http://www.idiot.se/page/14/ *2007-11-23 13:37:29 - Regeringskansliet


Det gläder mig att regeringen läser min blogg. Så bygg järnväg, flytta gasledningen till land, beskatta flygbränslet...nä jag orkar inte förklar allt för den som inte förstår..gå till http://www.mp.se/ istället. Surfa där så kanske ni lär er mer än på bloggen idiot.se.

Jag har fortfarande kvar min eviga fråga om de rabatter som ges på flyget beskattas eller om företaget/riksdagen får tillbaka stålarna. Inte blir det väl soliga skattefria familjeresor...finns det ingen i Regeringen som kan svara?
För skatteverket är ju här och läser och de verkar inte fatta frågan.
wadstrom.blogg.se *2007-11-26 14:03:21 - Skatteverket


Eller har ni redan börja julhandla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se