Modebloggarna är hotfulla;)

Olika tävlingar i modebloggar skapar irritation hos andra bloggare.  


Underbart tänkte jag vad kan det var för något, så ut och leta i bloggosfären.

Den här var kul - Majda har en tävling i sin blogg där man kan vinna ett par läckra pumps eller en lyxig velourdress. Tävla du med!Allt du behöver göra står här! -


Den här var inte lika kul - Ett skepp kommer lastat med
Marias allra första bloggtävling. Som ni ser så är temat rosa och alla som har en blogg/hemsida kan vara med och tävla.
Det enda du behöver göra är att skriva ett par rader om tävlingen i din blogg och länka tillbaka hit. Lämna sedan en kommentar till detta inlägget. Glöm inte att även ange din mailadress så jag kan nå dig om just du skulle vinna ;)
Tävlingen börjar nu och jag avslutar den på söndag kl 21.00. INATT klockan 00.00.
P.S. Det är helt okej att använda bilden om du nu skulle vilja det.. LYCKA TILL!

TÄVLING AVSLUTAD

Här är en om byxor -
Modeakuten.se har just nu en tävling där du Kan vinna ett valfritt par Jeans ur deras sortiment.
Till fler som tävlar till flera Jeans kommer de tävla ut, Så det är bara vi tävlande som sätter gränsen på hur många
Jeans det kommer att bli. Jag är självklart med i tävlingen om ett par Nya Jeans, och det hoppas jag du också är?
Dessa Jeans har de i sitt lager just nu.
Här går du in för att vara med och tävla
Lycka till!!


Inte är det något att vara irriterad över. Skriv på ni alla företag och modebloggare.
Jag har faktiskt skrivit ett modeinlägg .
Läs gärna det inlägget

Intressant  mer om mode

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Creeper Politik bloggar BlogRankers.com Topplista Favoritlistan.se Blogglista.se Bloggar.Topplista.se
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign
Join the Blue Ribbon Online Free Speech Campaign!

BloggRegistret.se